Owerlok 2-3-4 nitkowy Gritzner 788 + Gratisy

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 349,00 zł 1349.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 1
Producent: Gritzner
Kod produktu: GRITZNER 788 + ZO
Opis

Owerlock Gritzner 788 Posiada specjalny konwerter do uzyskania takiego ściegu potrzebnego do bardzo lekkich materiałów. Maszyna posiada 10 ściegów owerlockowych i rolujący. Owerlok wyposażony jest w transport różnicowy z możliwością regulacji, który gwarantuje szycie wszystkich typów materiałów od cienkich aż do bardzo rozciągliwych bez marszczenia. Posiada regulację długości ściegu, szerokości cięcia oraz docisku stopki, co sprawia że możemy pracować ze wszystkimi materiałami. Droga nawlekania nitek jest oznaczona różnymi kolorami co bardzo ułatwia pracę. Obsługa owerlocka jest wyjątkowo prosta.

DODATKOWO GRATIS!

  • 5 stopek: do gumki, do ściegu krytego, do marszczenia, do naszywania perełek oraz do wszywania tasiemki.
  • 4 nici białe 5000m
  • 4 nici czarne 5000m
  • centymetr krawiecki
  • obcinaczki do nitek
  • wosk
  • szpilki na krążku

Automat do nawlekania chwytacza

Maszyna posiada komfortowy automatyczny nawlekacz dolnego chwytacza.

Zatrzaskowe mocowanie stopek

Pozwala na łatwą wymianę stopek. Naciskamy na przycisk stopka spada na materiał. Następnie podkładamy nową i opuszczamy dźwignię stopki. Nastąpi automatyczny „zatrzask” i stopka jest gotowa do użytku.

Regulacja parametrów ściegu

Regulacja długości ściegu, szerokości cięcia i docisku stopki. Wybór optymalnych ustawień dla różnych materiałów i technik szycia. Maksymalna długość ściegu to 4.0 mm, szerokość 7.0 mm.

Szybkie zakładanie nitek

Otwarte prowadniki  nici mają  oznaczoną kolorami całą drogę przebiegu nitek. Założenie nitek jest proste i szybkie.

Pełna siła wkłucia igły

Elektronicznie sterowany regulator obrotów gwarantuje stałą i pełną siłę wkłucia igły niezależnie od prędkości, z jaką szyjemy.

Ustawienie „transportu różnicowego”

Eliminuje rozciąganie i marszczenie materiału. Dzięki niemu możemy bez obawy szyć różne typy materiałów bez marszczenia. Ustawia się ręcznie do wybranego ściegu i techniki szycia.

Regulowany docisk stopki

Dzięki płynnej regulacji docisku stopki łatwo będziemy szyć materiały cienkie i grube.

Duża prędkość szycia

Prędkość szycia do 1250 ściegów/minutę. Przy bardziej precyzyjnych elementach zaleca się korzystanie z niższej prędkości.

naprężenia nitek

Łatwe nawlekanie i wyciąganie nitek przy podniesionej stopce.

Duża przestrzeń pod stopką

Bardzo przydatna, gdy szyjemy grube ciężkie materiały (6,0 mm)

Funkcja bezpieczeństwa

Maszyna nie rozpocznie pracy przy otwartej pokrywie frontowej

Wbudowany ścieg rolujący

Szybkie wykończenie rolujące bez wymiany stopki i płytki ściegowej

Uniwersalna stopka standardowa

Może być stosowana do wszystkich ściegów

Ruchomy nóż górny

Mamy możliwość wyłączenia noża z pracy dla technik specjalnych

Wygodny nożyk do obcinania nitki

W obudowie znajduje się nożyk do obcinania nitek. Nie musimy korzystać z nożyczek.

Pojemnik na ścinki

Zbiera ścinki materiału.

gwiazdka- 1 gwiazdka- 2 gwiazdka- 3 gwiazdka- 4 gwiazdka- 5

Średnia ocena:
4.6
/5.0 | Na podstawie: 98 opinii

Produkty powiązane

Darmowa dostawa
Polub i śledź nas

KLIKNIJ I OBSERWUJ

SZYCIE W DOMU

Sklep internetowy Shoper Premium